Вакансії ТК «Варіатор»
БРЕНД-МЕНЕДЖЕР
продукти харчування - маслини, оливки
ВИМОГИ:
- Досвід роботи в сегменті FMСG на посаді бренд-менеджера, менеджера проектів у сфері бренд-менеджменту, менеджера з продажів;
- Володіння ПК: упевнений користувач (MS Office, 1С);
- Навички ведення переговорів, уміння презентувати і захищати свої ідеї.
- Знання та досвід у сфері просування ТМ;
- Знання та навички в області досліджень ринку;
- Знання та навички у сфері інтернет-маркетингу і реклами в інтернеті.
ОБОВ’ЯЗКИ:
- Повний цикл роботи з ТМ (product, price, place, promotion).
- Розробка стратегії просування продуктів харчування (маслини, оливки) по торговим мережам та іншим каналам збуту.
- Управління асортиментом, аналітика поточного стану бренду, планування продажів, аналіз залишків. Ціноутворення.
- Планування акцій. Проведення і прогнозування продажів і ефекту від запланованих заходів по просуванню продукту.
- Ефективна взаємодія з суміжними відділами (продажів, логістики, закупівельний…) для забезпечення досягнення маркетингових цілей.
- Аналіз роботи, підготовка звітів.
Особові якості:
- Відповідальність
- управлінські навички,
- креативність,
- комунікабельність,
- ініціативність,
- проактивність,
- цілеспрямованість,
- націленість на результат,
- системність в роботі.
Ми пропонуємо:
Постійну роботу у великій, стабільній компанії
Гідну та своєчасну зарплату;
Гарний колектив;
Соцпакет;
Навчання за рахунок компанії;
Корпоративні заходи;
Знижки для співробітників на продукти харчування та інше.
РЕЖИМ РОБОТИ:
9-00-18-00, вихідні — субота, неділя.
Гібридна зайнятість (в офісі і дистанційно).
МІСЦЕ РОБОТИ:
м. Харків, наб. Сабурівська, 3.
ПОМІЧНИК/ПОМІЧНИЦЯ МЕНЕДЖЕРА З ПРОДАЖІВ
(продукти харчування - бакалія)
ВИМОГИ:
Відповідальність,
націленість на результат,
комунікабельність,
уважність,
впевнене володіння ПК (MS Office, 1С),
швидкість в навчанні,
гарна пам’ять,
грамотність.
Бажано досвід роботи у продажу.
ОБОВ’ЯЗКИ:
Робота з існуючими клієнтами, продаж у телефонному режимі продуктів харчування бакалійної групи, прийом заказів,
Консультування клієнтів по товару і по цінах.
Розрахунок кількості вантажу у автомобілі.
Робота з документами,
Набір видаткових накладних в 1С (при необхідності).
РЕЖИМ РОБОТИ:
9-00-18-00, вихідні — субота, неділя.
На період стажування- гібридна зайнятість (в офісі і дистанційно). В подальшому можлива дистанційна робота.
МІСЦЕ РОБОТИ:
м. Харків, наб. Сабурівська, 3.
МЕНЕДЖЕР (КЕРІВНИК) З ПРОДАЖУ
жіночого одягу
ВИМОГИ:
Бажано вища освіта (бажано за фахом);
Знання ринка (бажано — одяг діловий, офісний і таке інше);
Досвід роботи з продажу від 2 років;
Володіння ПК: упевнений користувач (MS Office, 1С, інтернет, соціальні мережі, інтернет-продаж, електронна пошта, тощо);
Прагнення професійного зросту.
Професійні вимоги (компетенції):
Знання каналів збуту жіночого одягу (зокрема — інтернет, соціальні мережі);
Знання та навички у сфері продажу одягу, тощо;
Досвід роботи в гуртовому або роздрібному продажу — від 2 років;
Знання та навички у керуванні продажами, переговорах, підписанні договорів;
Володіння навичками аналізу інформації та підготовки звітів.
ОБОВ’ЯЗКИ:
Гуртовий та роздрібний продаж жіночого одягу своєї торгівельної марки.
Робота з базою клієнтів, пошук нових клієнтів для співробітництва. Розвиток партнерських відносин.
Продаж жіночого одягу по всім каналам збуту.
Керівництво іншими менеджерами з продажу.
Контроль дебіторської заборгованості.
Виконання планів продажу, встановлених показників.
Аналіз діяльності, підготовка звітів з продажу.
Місце роботи:
Харків, наб. Сабурівська, 3 (одна зупинка від метро Захисників України).
Графік роботи:
9:00 — 18:00, 5/2, вихідні — субота, неділя.
Шукаєте роботу? Двері ТК «Варіатор» завжди відкриті для кваліфікованих співробітників!
Заповніть форму та ми зв’яжемося з Вами найближчим часом: